רונאלדו מספרת - ספרד: ריאל מדריד עלתה למקום הראשון / אוהדי הקבוצה היריבה יובנטוס, עומדים ומוחים כפיים לכדורגלן עשה היסטוריה:

רונאלדו מספרת - ספרד: ריאל מדריד עלתה למקום הראשון / אוהדי הקבוצה היריבה יובנטוס, עומדים ומוחים כפיים לכדורגלן עשה היסטוריה:. במקום השלישי, התמקם ניימאר מברצלונה, עם 26.8 מיליון לישט. סרוגים מגישים לכם קטע מתוך הספר וקראתם דרור (בהוצאת. Eli gal 81.754 views2 year ago. 10 הדברים שרק רונאלדו יכול לעשות כולל קפיצה של רונאלדו לגובה. ריאל מדריד מפרקת את יובנטוס עם משחק ענק של כריסטיאנו רונאלדו עם צמד שערים לרשת של בופון ושער יפהיפה במספרת.

לפתע, רונאלדו, הידוע כמי שמנהל אורח חיים בריא, הזיז את שני הבקבוקים של המשקה המוגז, נראה כאילו הוא לא רוצה ששם החברה תיקשר אל שמו, תפס בקבוק מים, הרים אותו ואמר בקול: רונאלדו בן ה־33 של שנת 2018 הוא זה שהקשיב לכל מילה והפקיד את עצמו בידי המאמן. בשבוע שעבר כריסטיאנו רונאלדו פספס את הכדור לגמרי בניסיון מספרת, היום נגד גרנדה זה היה קצת שונה. אוהדי הקבוצה היריבה יובנטוס, עומדים ומוחים כפיים לכדורגלן עשה היסטוריה: כריסטיאן סטואני הבקיע צמד ליריבה וחואנפה כבש עוד.

1:3 לריאל בקאמפ נואו, רונאלדו כבש והורחק
1:3 לריאל בקאמפ נואו, רונאלדו כבש והורחק from www.ynet.co.il
רונאלדו בן ה־33 של שנת 2018 הוא זה שהקשיב לכל מילה והפקיד את עצמו בידי המאמן. לפתע, רונאלדו, הידוע כמי שמנהל אורח חיים בריא, הזיז את שני הבקבוקים של המשקה המוגז, נראה כאילו הוא לא רוצה ששם החברה תיקשר אל שמו, תפס בקבוק מים, הרים אותו ואמר בקול: ריאל מדריד מפרקת את יובנטוס עם משחק ענק של כריסטיאנו רונאלדו עם צמד שערים לרשת של בופון ושער יפהיפה במספרת. אז רונאלדו הוא הזוכה הגדול בתואר כדורגלן השנה של פיפא. איי פארו צופפה טוב בתוך הרחבה ולא נתנה לה להתקרב לשער של נילסן עם הכדור, מה שאילץ את פורטוגל לשחק על הגבהות. מספרת לאחור, זה השער היפה ביותר שכבש כריסטיאנו רונלאדו. ספורט1 אלגרי שוחח עם אניילי בפגישה שהוגדרה כחברית בניסיון לשלול חזרה אפשרית שלו אל הקווים, וכעת באיטליה חושפים שהמאמן טען בפניו שהכוכב מונע מהמועדון לצמוח. הפורטוגלי עלה למקום השני בטבלת מלך השערים בליגה הספרדית, רחוק רק שלושה כיבושים ממסי.

רונאלדו אומנם לא הבקיע את המספרת, אבל כמעט פירק את המשקוף עם מספרת אדירה.

הספר הראשון בסדרת הספרים שפה מספרת תרבות, להקניית הקריאה והכתיבה בשפה הערבית הספרותית. מספרת לאחור, זה השער היפה ביותר שכבש כריסטיאנו רונלאדו. הסופרטאר ישלם 64 מיליון יורו? הפורטוגלי עלה למקום השני בטבלת מלך השערים בליגה הספרדית, רחוק רק שלושה כיבושים ממסי. סרוגים מגישים לכם קטע מתוך הספר וקראתם דרור (בהוצאת. מים!, כאילו מעודד את הצופים לשתות מים. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית: איי פארו צופפה טוב בתוך הרחבה ולא נתנה לה להתקרב לשער של נילסן עם הכדור, מה שאילץ את פורטוגל לשחק על הגבהות. שחקן מכבי חיפה נתקל בכריש במהלך חופשה‎. במקום השני התמקם הנמסיס הגדול של מסי, כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד, עם 39.7 מיליון לישט בשנת 2014. מספרת לאחור, זה השער היפה ביותר שכבש כריסטיאנו רונלאדו. ראמוס, רונאלדו ושאר שחקני ריאל מדריד חוגגים לאחר השער הראשון בגמר ליגת האלופות אתמול. במקום השלישי, התמקם ניימאר מברצלונה, עם 26.8 מיליון לישט.

ראמוס, רונאלדו ושאר שחקני ריאל מדריד חוגגים לאחר השער הראשון בגמר ליגת האלופות אתמול. מים!, כאילו מעודד את הצופים לשתות מים. הפנומן הפורטוגלי, שבשנים האחרונות הפך לגורו של בריאות, התקשה להתעלם מהבקבוקים שהונחו במסיבת העיתונאי. ספורט רונאלדו ריסק את מניית קוקה קולה בן גולדפריינד | 12:02. רונאלדו הוריד את הבקבוק של קוקה קולה מהשולחן וקרא לאנשים לשתות רק מים.

רביעייה לרונאלדו, 3:6 לריאל מדריד על ג'ירונה
רביעייה לרונאלדו, 3:6 לריאל מדריד על ג'ירונה from ynet-images1.yit.co.il
לפתע, רונאלדו, הידוע כמי שמנהל אורח חיים בריא, הזיז את שני הבקבוקים של המשקה המוגז, נראה כאילו הוא לא רוצה ששם החברה תיקשר אל שמו, תפס בקבוק מים, הרים אותו ואמר בקול: רונאלדו משלים צמד ענק עם מספרת אדירה אחרי בישול של קרבחאל. שחקן מכבי חיפה נתקל בכריש במהלך חופשה‎. Hd by eli gal שער היסטורי של כריסטיאנו רונלדו מריאל מדריד באדיבות ערוץ עשר. והיו עוד זוכים בערב הנוצץ : למזלה רונאלדו כבש שער מהיר שנתן לה מקדמה כבר בפתיחה. עוד מפגן ענק של ריאל מדריד, עוד תצוגה פנומנאלית של כריסטיאנו רונאלדו. ריאל מדריד מפרקת את יובנטוס עם משחק ענק של כריסטיאנו רונאלדו עם צמד שערים לרשת של בופון ושער יפהיפה במספרת.

ריאל מדריד מפרקת את יובנטוס עם משחק ענק של כריסטיאנו רונאלדו עם צמד שערים לרשת של בופון ושער יפהיפה במספרת.

Eli gal 81.754 views2 year ago. אוהדי הקבוצה היריבה יובנטוס, עומדים ומוחים כפיים לכדורגלן עשה היסטוריה: אז רונאלדו הוא הזוכה הגדול בתואר כדורגלן השנה של פיפא. זלאטן איברהימוביץ' זכה כמובן בשער העונה (ומבחינתי בשער העשור) עם מספרת עוצרת נשימה במשחק ידידות בין שבדיה לאנגליה ראמוס, רונאלדו ושאר שחקני ריאל מדריד חוגגים לאחר השער הראשון בגמר ליגת האלופות אתמול. Hd by eli gal שער היסטורי של כריסטיאנו רונלדו מריאל מדריד באדיבות ערוץ עשר. איי פארו צופפה טוב בתוך הרחבה ולא נתנה לה להתקרב לשער של נילסן עם הכדור, מה שאילץ את פורטוגל לשחק על הגבהות. הפנומן הפורטוגלי, שבשנים האחרונות הפך לגורו של בריאות, התקשה להתעלם מהבקבוקים שהונחו במסיבת העיתונאי. לא תאמינו איך החיים של כריסטיאנו רונאלדו נראים. הקפטן של נבחרת פורטוגל הגיע למסיבת העיתונאים לקראת המשחק ביורו נגד הונגריה ודבר. 10 הדברים שרק רונאלדו יכול לעשות כולל קפיצה של רונאלדו לגובה. רונאלדו בן ה־33 של שנת 2018 הוא זה שהקשיב לכל מילה והפקיד את עצמו בידי המאמן. בלמה של פ.ס.ז', תיאגו סילבה.

המאהב החדש של אירינה שייק נחשף לראשונה. 10 הדברים שרק רונאלדו יכול לעשות כולל קפיצה של רונאלדו לגובה. תביעת הענק נגד כריסטיאנו רונאלדו. ספורט1 אלגרי שוחח עם אניילי בפגישה שהוגדרה כחברית בניסיון לשלול חזרה אפשרית שלו אל הקווים, וכעת באיטליה חושפים שהמאמן טען בפניו שהכוכב מונע מהמועדון לצמוח. כריסטיאן סטואני הבקיע צמד ליריבה וחואנפה כבש עוד.

‫איזה מספרת יפה רונאלדו!!!!!!!‬‎ - YouTube
‫איזה מספרת יפה רונאלדו!!!!!!!‬‎ - YouTube from i.ytimg.com
אחרי תוצאה חד צדדית שכזו. ראמוס, רונאלדו ושאר שחקני ריאל מדריד חוגגים לאחר השער הראשון בגמר ליגת האלופות אתמול. עוד מפגן ענק של ריאל מדריד, עוד תצוגה פנומנאלית של כריסטיאנו רונאלדו. אוהדי הקבוצה היריבה יובנטוס, עומדים ומוחים כפיים לכדורגלן עשה היסטוריה: אוהדי הקבוצה היריבה יובנטוס, עומדים ומוחים כפיים לכדורגלן המהולל. הוא אנרגטי, טרי, מחורר רשתות. מספרת לאחור, זה השער היפה ביותר שכבש כריסטיאנו רונלאדו. ריאל מדריד מפרקת את יובנטוס עם משחק ענק של כריסטיאנו רונאלדו עם צמד שערים לרשת של בופון ושער יפהיפה במספרת.

Hd by eli gal שער היסטורי של כריסטיאנו רונלדו מריאל מדריד באדיבות ערוץ עשר.

ספורט רונאלדו ריסק את מניית קוקה קולה בן גולדפריינד | 12:02. השער הראשון של רונאלדו במדי יובנטוס cristiano ronaldo's first goal for juventus. הפורטוגלי עלה למקום השני בטבלת מלך השערים בליגה הספרדית, רחוק רק שלושה כיבושים ממסי. תביעת הענק נגד כריסטיאנו רונאלדו. אוהדי הקבוצה היריבה יובנטוס, עומדים ומוחים כפיים לכדורגלן המהולל. זלאטן איברהימוביץ' זכה כמובן בשער העונה (ומבחינתי בשער העשור) עם מספרת עוצרת נשימה במשחק ידידות בין שבדיה לאנגליה 10 הדברים שרק רונאלדו יכול לעשות כולל קפיצה של רונאלדו לגובה. ריאל מדריד מפרקת את יובנטוס עם משחק ענק של כריסטיאנו רונאלדו עם צמד שערים לרשת של בופון ושער יפהיפה במספרת. סרוגים מגישים לכם קטע מתוך הספר וקראתם דרור (בהוצאת. מספרת לאחור, זה השער היפה ביותר שכבש כריסטיאנו רונלאדו. בשבוע שעבר כריסטיאנו רונאלדו פספס את הכדור לגמרי בניסיון מספרת, היום נגד גרנדה זה היה קצת שונה. בלמה של פ.ס.ז', תיאגו סילבה. מספרת לאחור, זה השער היפה ביותר שכבש כריסטיאנו רונלאדו.

Eli gal 81754 views2 year ago רונאלדו. הפורטוגלי עלה למקום השני בטבלת מלך השערים בליגה הספרדית, רחוק רק שלושה כיבושים ממסי.
Posting Komentar (0)
Lebih baru Lebih lama